Tuesday 25 September 2012

Mengenal Erti Satu Kehidupan

Maafkan Aku
Wahai Ibuku (Ma) aku berdoa supaya ma berada di tempat org yg solehah. Ma terima kasih kerana membawaku kedunia ini dan mengenal erti kehidupan. Seringkali anakmu ini tewas tetapi Ma selalu memberi semangat dan sokongan secara tersirat. Mengajar tentang ilmu Allah dan Kau sangat menyayangiku melebihi anakmu yg lain. Terima Kasih Ma.

Mungkin Ada
Yang mengenali aku sebelum ini, Maafkan aku kawan - kawan aku terpaksa meninggalkan dunia kepura puraan. Ya! ada yang menyatakan aku sangat jahat suatu masa dahulu,Clubbing dan apa apa saja. Ya semua betul.

Semasa aku berubat di thailand (patah tulang peha) Aku mempelajari ilmi Feqah/Ussuludin/Tassauf dari Baba Daud (Pondok Lalo` Thailand. Ini adalah nukilan dari pengalaman.

Setelah Pemergian Ibu
Aku merasa diri aku kosong lalu ku isikan ibadat dan  dakwah terhadapMU.

Kepada yg mengenali diri ini aku mohon jutaan ampun dan maaf atas kesilapanku yang lalu.

No comments:

Post a Comment